sobota, 24 sierpnia 2013

Znajdź pracę w Niemczech

Niejednokrotnie myślałeś/aś na pewno o tym gdzie uderzyć żeby szybko i skutecznie znaleźć pracę. W zależności od tego czy jesteś już na miejscu, w Niemczech, czy też jeszcze w Polsce - postaram się Tobie pomóc.
Jeżeli należych do osób z pierwszej grupy, warto wydać troszkę pieniążków i pojeździć po Leihfirmach. Jest to chyba najprostszy i najbardziej skuteczny sposób na szybkie znalezienie pracy. Oczywiście na początek, na zarobek większy jak 1200-1300 euro nie powinniśmy liczyć, ale na start są to dobre pieniądze.

Gdzie szukać pracy będąc w Niemczech:


Jak szukać pracy będąc w Polsce:
  • ogłoszenia w gazetach (moi znajomi tak znaleźli pracę w Holandii, a następnie w Niemczech)
  • internet (wspomniany wcześniej JobScout), pracuj.plniemcy.praca123.eupoloniusz.pl/praca-niemcy
  • przeczytaj mój poradnik, jak wystartowałem w Niemczech i zarobiłem 30 tysięcy złotych w 6 miesięcy (zakładka Zarabiaj w Niemczech, na moim blogu)

Dodam, polecę jeszcze od siebie region, w którym warto szukać pracy. Jest to mój land, a więc Baden-Wurttemberg, bardzo otwarty na obcokrajowców i wg. mnie korzystny jeśli chodzi o oferty pracy. Jestem przekonany, że decydując się na ten kierunek - nie pożałujesz!

Życzę powodzenia i wytrwałości w poszukiwaniu pracy - na pewno się uda! :)


Mateusz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz